15 nov
Hoe maak je van een klant een trouwe fan?

Hoe maak je van een klant een trouwe fan?

Winkels met trotse medewerkers hebben altijd een streepje voor! Trots leidt automatisch tot gastvrijheid. En die gastvrijheid zit in de kleinste dingen. Dat is ook waar het bij 'Shopology' om draait. Shopology is meer dan een training-bedrijf. Het is een denkwijze die staat voor gastvrijheid, beleving en vriendelijkheid. 

Klanten zijn belangrijk. Maar weet je wat nog beter is? Fans en ambassadeurs! Shopology helpt winkels om de klantbeleving te verbeteren. Dat kan al in een paar simpele stappen. Tijdens de trainingen wordt geleerd hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want die zorgen voor trouwe, loyale klanten. Ofwel: fans! 

In de Shopology-trainingen worden zowel de succesvolle transactie en het klantencontact behandeld. Naast het leren van verkooptechnieken en het geven van concrete handvatten behandelt het Shopology-team manieren om verwachtingen te overtreffen.

Bekijk hieronder het interview met Chantal Riedeman van Shopology. 

Benieuwd geworden naar de trainingen achter de 'Shopology'-gedachte? Klik dan hier voor meer informatie. En is jouw werkgever lid van INretail? Dan ontvang je 10% korting. Op deze pagina vind je sowieso meer informatie over alle mogelijke trainingen en opleidingen van INretail.