18aug
Gastvrijheid in de winkel tip #3: Wijs de weg

Met gastvrijheid kan jij in de winkel het verschil maken.

10aug
Gastvrijheid in de winkel tip #2: Gastvrijheid

Met gastvrijheid kan jij in de winkel het verschil maken.

04aug
Verkooptip #4: Welk advies bij welk figuur?

Nelleke Mulder is gespecialiseerd in imagostyling en geeft o.a. trainingen aan verkoopmedewerkers.

31jul
Doe je stinkende best voor een onvergetelijk bezoek

De truc is om onmisbaar te zijn, dan creëer en pak je kansen, blogt Harry Bijl.

28jul
Gastvrijheid in de winkel tip #1: Klant of gast?

Met gastvrijheid kan jij in de winkel het verschil maken.

23jul
Verkooptip #3: Contrasten

Nelleke Mulder is gespecialiseerd in imagostyling en geeft o.a. trainingen aan verkoopmedewerkers.

21jul
Maak het verschil met gastvrijheid in de winkel!

Bekijk hier de zes slimme tips van Gastvrijheid in Bedrijf!

17jul
Rinsma Modeplein: speciale aandacht voor de klant

Wie werken hier en hoe zorgen zij dat de klant optimaal wordt bediend?

14jul
“Hier is geen dag hetzelfde”

Katelijn Schipper van Hutspot Rotterdam verveelt zich geen moment.

12jul
Verkooptip #2: Schoenadvies!

Nelleke Mulder is gespecialiseerd in imagostyling en geeft o.a. trainingen aan verkoopmedewerkers.

03jul
“Eerlijkheid werkt verfrissend, daarvoor komen mensen terug”

Ingrid Kraus (55) is retailer in hart en nieren. Jarenlang werkte ze als verkoopster voor een juwelier. Nu als verkoopster, of styliste (het is...

Lees meer
19jun
Het beste advies is vertellen wat je weet

Nelleke Mulder is gespecialiseerd in imagostyling en geeft o.a. trainingen aan verkoopmedewerkers